Cara Buka Akaun Payoneer 2016

Cara Buka Akaun Payoneer 2016


Cara Buka Akaun Payoneer 2016
Cara Buka Akaun Payoneer 2016

Sebelum ini saya pernah bahas cara buka akaun paypal dan neteller tetapi posting kali ini saya ingin berkongsi kepada anda semua tentang bagaimana cara buka akaun payoneer pula, Fuhhh semua ini di hujung jari anda..


Sebelum itu anda kena ambil tahu fungsi account payoneer ini biar saya ceritakan lebih detail mengikut pengetahuan saya sendiri selama ini dalam dunia online marketing social media, okeys payoneer merupakan mastercard antarabangsa anda iaitu dimana - mana mesin ATM sekalipun anda boleh cucuk dan keluarkan duit.. Fuhhh dahsyat bukan...

Kad payoneer ini juga anda boleh membeli secara online seperti website - website besar di luar sana seperti Amazon, Fiver, Istock dan lebih 3500+ comppanies di luar sana yang terima kad digital account ini.



Seperti biasa anda cuma perlu isikan detail seperti diatas sehingga comformation email dan anda telah berjaya memiliki satu akaun digital payoneer.

Jika anda ingin apply kad payoneer terus post ke depan pintu rumah service peghantaran kad adalah percuma anda tidak perlu bayar apa - apa nilai sekalipun, kad payoneer seperti dibawah.


Nahh kad sudah sampi dekat rumah, jadi anda boleh buat apa - apa sebarang pembelian terus secara online, tetapi saya guna kan kelebihan pada kad ini untuk intergrated bersama business E - Commerce di dunia maya ini salah satunya paling bagus anda boleh play video pada link ini.