Hanya Menggunakan Camera Boleh Selesaikan Masalah Matematik

Hanya menggunakan aplikasi PhotoMath bisa mendapatkan menyelesaikan masalah matematik
anda dengan pantas dan mudah mendapat jawapan dengan cara menghalakan camera smartphone
pada soalan matematik tersebut.Aplikasi PhotoMath telah diperkenalkan secara meluas kepada
pengguna Iphone dan juga windows phone beberapa bulan yang lepas,kini update terbaru pengguna android turut juga boleh memasang terus ke smartphone mereka menarik bukan.

Aplikasi PhotoMath langsung menggunakan kamera pada smartphone untuk mengenal-pasti teks
dan angka pada sesuatu soalan matematik lalu akan mengeluarkan jawapan pada penyelesaian masalah tersebut dengan jawapan.

Untuk menyelesaikan soalan matematik anda hanya perlukan sambungan internet dan menghalakan camera pada soalan, lalu ketuk atau sentuh pada button snap sungguh mudah,tetapi anda perlu menghalakan dengan tepat dan jelas pada soalan.lihat results dibawah yang diuji oleh saya sendiri pada gambar dibawah.

Hanya Menggunakan Camera Boleh Selesaikan Masalah Matematik

Oleh yang demikian ianya tidak sesuai pada penggunaan kepada sistem pembelajaran adik-adik diperingkat sekolah sekadar aplikasi maya untuk mendeteksi jawapan secara rambang.Malah lebih baik dengan jalan kerja yang sesuai.



Untuk pengguna peranti Android Iphone dan Windows anda boleh lanjut terus ke link di bawah untuk cuba aplikasi ini jika ianya bermanfaat untuk anda share-kan artikel ini kepada rakan-rakan social media anda yang lain semoga terharu.


Muat Turun : Android Version

Muat Turun : Iphone & Windows