Buat Duit USD Dengan Program Five Dollar Funnel

Five Dollar Funnel  : Apa itu 5$F ? Five Dollar Funnel ialah program matrix yang bermula dengan 5 usd sahaja,.Ya 5 usd dan memperkenalkan 3 orang rakan anda yang ingin menjana pendapatan sampingan dalam mata wang Dollar menarik bukan ? selain itu juga anda diberikan support coaching marketing seperti Tools,Audio, dan Training melalui Skype bersama Tom Cellie.. Menarik bukan dapat Coaching business bersama Mat Salleh, Bagaimana program ini berfungsi lanjut sahaja artikel ini dibawah ya.




Buat Duit USD
Gambar Screenshot Dari Dashboard 5$F


Ya program ini cukup mudah bagi mereka yang biasa membuat business online seperti Clickbank,Jvzoo,Ebay & Affiliates program begitu juga sebaliknya hanya perlu mempunyai akaun Visa @ Debit Card mahupun akaun Paypal boleh sahaja terus join program Five Dollar Funnel ini. Jika belum mempunyai akaun Paypal anda boleh baca artikel saya yang ini untuk mengetahui lebih lanjut dan cara buka akaun Paypal. Program ini telah mendapat Ranking kedudukan di Alexa boleh lihat gambar dibawah dan dikendalikan oleh Tom Cellie dari US iaitu merupakan CEO 5$F ini.


kedudukan ranking alexa klik sini


Baiklah  bagaimana dengan 5 usd anda bermula dengan invite 3 orang rakan untuk join tanpa sebarang Risiko,lihat pada gambar rajah dibawah matrix berlaku dengan memperkenalkan 3 orang rakan sahaja setiap orang. Haa cukup mudah bukan. Contoh anda join dan rakan anda yang 3 orang pada level pertama anda Upgrade @ Activated pembayaran sebanyak $5 = RM18 anda mendapat komisyen sebanyak $0.75 jangan bimbang untuk permulan cuba anda lihat pada level 2,3,4,5 jika semua rakan pada level anda memperkenalkan 3 orang rakan sahaja dan active member. sungguh menguntungkan bukan ? Anda tidak perlukan modal yang besar untuk mulakan sesuatu perniagaan cuma perlukan support dan engagement yang kuat dari Team Builder..Jangan risau selepas anda join anda akan di invite terus kedalam group support. Menarik!!

Buat Duit



Jika anda ingin mula mencari pendapatan sampingan dan serius dalam perniagaan online lanjut sahaja ke link ini dan masukkan Nama , Email & No Phone yang aktif dan Follow Step pada Video tersebut dan lakukan Activated Members dengan membuat bayaran sebanyak $5 = RM18 sahaja. Pm saya di Facebook untuk dapatkan bantuan Klik Sini.